ၿပီးခဲ့သည့္လက Viber messaging app ကိုအေမရိကန္ေဒၚလာ သန္း ၉၀၀
ျဖင့္ဝယ္ယူခဲ့သည့္ ဂ်ပန္ e-commerce ကုမၸဏီႀကီး Rakuten
မွအမႈေဆာင္အရာရွိခ်ဳပ္ Hiroshi Mikitani က Viber သည္ ကုမၸဏီ၏ အေရးအပါဆံုး
စီမံကိန္းမ်ားအနက္မွ တစ္ခုျဖစ္ေၾကာင္း၊ ထို႔အျပင္ Viber ကိုသံုးစြဲသူ ၂
ဘီလီယံအထိ ရွိလာရန္ရည္မွန္းထားေၾကာင္း ေျပာၾကားခဲ့သည္။
အဆုိပါ ရည္မွန္းခ်က္သည္ မၾကာေသးမီက WhatsApp ကိုဝယ္ယူထားသည့္ Facebook အမႈေဆာင္အရာရွိခ်ဳပ္ Mark Zuckerberg ၏ရည္မွန္းခ်က္ထက္ ႏွစ္ဆပိုမိုသည္။ သို႔ေသာ္လည္း Mikitani ကမိမိတို႔အေနျဖင့္ Viber သံုးစြဲသူ တစ္ေန႔လွ်င္ ၁ သန္းခန္႔ရွိလာရန္ ဆႏၵရွိေၾကာင္း ဖြင့္ဟခဲ့သည္။ လက္ရွိတြင္ Viber ကိုေန႔စဥ္ အသံုးျပဳသည့္ သံုးစြဲသူသစ္တိုးပြားမႈ ၆၀၀,၀၀၀ ခန္႔ရွိသည္။
Rakuten ပိုင္ဆုိင္သည့္ အြန္လိုင္းအေရာင္းအဝယ္ ဝန္ေဆာင္မႈမ်ားကို မွတ္ပံုတင္ၿပီး အသံုးျပဳသူဦးေရသည္ သန္း ၂၀၀ ခန္႔ရွိသည္။ Viber တြင္ကမၻာတစ္ဝန္းမွ မွတ္ပံုတင္ၿပီး အသံုးျပဳသူ သန္း ၂၈၀ ရွိၿပီး လစဥ္ပံုမွန္သံုးစြဲသူ သန္း ၁၀၀ ရွိေၾကာင္းသိရသည္။
Viber ၏ၿပိဳင္ဘက္ messaging app မ်ားမွာ WeChat, Line ႏွင့္ social gaming platform ပါဝင္သည့္ KakaoTalk တို႔ျဖစ္သည္။
-ေနာင္ေနာင္
Ref: TechInAsia
အဆုိပါ ရည္မွန္းခ်က္သည္ မၾကာေသးမီက WhatsApp ကိုဝယ္ယူထားသည့္ Facebook အမႈေဆာင္အရာရွိခ်ဳပ္ Mark Zuckerberg ၏ရည္မွန္းခ်က္ထက္ ႏွစ္ဆပိုမိုသည္။ သို႔ေသာ္လည္း Mikitani ကမိမိတို႔အေနျဖင့္ Viber သံုးစြဲသူ တစ္ေန႔လွ်င္ ၁ သန္းခန္႔ရွိလာရန္ ဆႏၵရွိေၾကာင္း ဖြင့္ဟခဲ့သည္။ လက္ရွိတြင္ Viber ကိုေန႔စဥ္ အသံုးျပဳသည့္ သံုးစြဲသူသစ္တိုးပြားမႈ ၆၀၀,၀၀၀ ခန္႔ရွိသည္။
Rakuten ပိုင္ဆုိင္သည့္ အြန္လိုင္းအေရာင္းအဝယ္ ဝန္ေဆာင္မႈမ်ားကို မွတ္ပံုတင္ၿပီး အသံုးျပဳသူဦးေရသည္ သန္း ၂၀၀ ခန္႔ရွိသည္။ Viber တြင္ကမၻာတစ္ဝန္းမွ မွတ္ပံုတင္ၿပီး အသံုးျပဳသူ သန္း ၂၈၀ ရွိၿပီး လစဥ္ပံုမွန္သံုးစြဲသူ သန္း ၁၀၀ ရွိေၾကာင္းသိရသည္။
Viber ၏ၿပိဳင္ဘက္ messaging app မ်ားမွာ WeChat, Line ႏွင့္ social gaming platform ပါဝင္သည့္ KakaoTalk တို႔ျဖစ္သည္။
-ေနာင္ေနာင္
Ref: TechInAsia
Internet Journal
facebook မွာ အသစ္တင္တိုင္း ဖတ္ခ်င္လွ်င္ေအာက္ကလင့္မွာ like လုပ္ပါ။
No comments:
Post a Comment