1 USB Standard, Male A-plug ကြန္ျပဴတာက USB port ကိုထုိးမယ့္အပိုင္း ျဖစ္ပါတယ္။ Male လို႔ေခၚတဲ့ အေၾကာင္းကေတာ့ အလြယ္နည္းနဲ႔ေျပာရင္ ထုိးရလို႔ ျဖစ္ပါတယ္။ Motherboard ေတြမွာ ပါတ့ဲ အေပါက္ကေတာ့ Female plug ျဖစ္ပါတယ္။
2 USB mass storage controller device သိုေလွာင္သိမ္းဆည္းမွု အနည္း၊အမ်ားကို ထိန္းခ်ဳပ္ေပးမယ့္ အီလက္ထေရာနစ္ ပစၥည္းတစ္ခု ျဖစ္ပါတယ္။
3 Test points test point ကေတာ့ သူ႔နာမည္အတိုင္း test လုပ္ေပးပါတယ္။ စီးဝင္တဲ့ လွ်ပ္စစ္ ၾကိမ္ႏွန္းအနည္းအမ်ား ကို test လုပ္ေပးျခင္း၊ ပစၥည္းခ်ိဳ ႔ယြင္းခ်က္ ျဖစ္ေပၚလွ်င္ signal testing ျပဳလုပ္ေပးျခင္းတို႔ လုပ္ေဆာင္ပါတယ္။
4 Flash memory chip အဓိက သိုေလာင္သိမ္းဆည္းတဲ့ေနရာ ျဖစ္ပါတယ္။ သိမ္းတယ္ဆုိလုိ႔ ဘာေတြ သိမ္းတယ္ဆုိတာ စိတ္ဝင္စားစရာပါပဲ။ အမွန္ေတာ့ အီလက္ထေရာနစ္ ေဒတာေတြကို အီလက္ထေရာနစ္ ေဒတာ အေနနဲ႔ပဲ သိမ္းဆည္းလိုက္တာ ျဖစ္ပါတယ္။ ဥပမာ - ကြန္ျပဴတာထဲက ပံု၊သီခ်င္း တို႔ဟာ အီလက္ထေရာနစ္ ေဒတာ ျဖစ္ျပီး ၎ ကို transfer လုပ္ေပးရံုသာ ျဖစ္ပါတယ္။ သီခ်င္းဆုိရင္ေတာ့ amplifier တို႔လို ၾကားခံ device အသံုးျပဳျပီး ျပန္ဖြင့္ရပါတယ္။ ဒါကေတာ့ မဆိုင္ပါဘူး။ ဒီမွာ သိရင္ လံုေလာက္တာပါ Flash memory chip ဆုိတာ အခ်က္အလက္ေတြကို လွ်ပ္စစ္ signal နဲ႔ အနည္းႏိုင္ဆံုး ျဖစ္ေအာင္ ရွံု ႔ျပီး ထည့္ထား၊ သိမ္းဆည္း ေပးတာ ျဖစ္ပါတယ္။
5 Crystal oscillator သူက အီလက္ထေရာနစ္ Signal ဖန္တီးေပးပါတယ္။ သူသာ ပ်က္ရင္ Memory ကီးက ဘာမွ လုပ္ေဆာင္လို႔ မရေတာ့ပါဘူး။ ေရဒီယိုတို႔မွာဆုိရင္ အသံဖမ္းမွန္ေအာင္ ၾကိမ္ႏွုန္းမွန္ေအာင္ Crystal oscillator က လုပ္ေဆာင္ေပးရတာမ်ိဳး ျဖစ္ပါတယ္။
6 LED (Optional) LED မီးလံုးကေတာ့ ပါတဲ့ဟာလည္း ပါျပီး မပါတဲ့ဟာလည္း မပါပါဘူး။ အဓိက ကေတာ့ အသံုးျပဳေနရင္ မီးလင္းျပီး အခ်က္ေပးေနတာမ်ိဳး ျဖစ္ပါတယ္။
7 Write-protect switch (Optional) Write protect ကေတာ့ Memory key ထဲကို ဝင္ေရးလို႔မရေအာင္၊ ဝင္သိမ္းဆည္းလို႔မရေအာင္၊ အတြင္းက အခ်က္အလက္မ်ားအား ေျပာင္းလဲလို႔ မရေအာင္ တားဆီးေပးပါတယ္။ ဒါလည္း ပါတဲ့ဟာက ပါျပီး မပါတဲ့ဟာ မပါပါဘူး။ 8 Space for second flash memory chip အၾကမ္းအားျဖင့္ကေတာ့ memory သိမ္းဆည္းဖို႔ ေနာက္ထပ္ chip အေပၚမွာ ထပ္ခြဲထားတဲ့ အခန္း တစ္ခုလိုပဲ ျဖစ္ပါတယ္။
စာအုပ္ေဒါင္းရန္ ေအာက္မွာ
Miloshare zippyshare
-- Ref: wiki
အဆင္ေၿပပါေစ။အဆင္ေၿပရင္facebook မွာ like လုပ္ပါအုံး။
အဆင္မေၿပရင္၊လိုအပ္တာရွိရင္ comment ေပါ့။
အဆင္မေၿပရင္၊လိုအပ္တာရွိရင္ comment ေပါ့။


No comments:
Post a Comment